Umístění vašeho loga na reklamním předmětu, je jistě dobrou cestou, jak zviditelnit značku a upevnit povědomí o vaší společnosti na trhu. Velmi však záleží na tom, jaké zvolíte reklamní předměty. Nejčastějším firemním textilem bývají trička, nebo čepice. Ale opravdu si myslíte, že někdo z vašich zákazníků, nebo obchodních partnerů bude takové tričko používat i někde jinde, než doma na spaní? V takovém případě, si logo vaší společnosti mnoho jiných osob neprohlédne a vy jste investovali zbytečně. Lepším řešením jsou firemní propisky, nebo bloky. Tady však narazíte na jiný problém. Název vaší firmy bude natištěn jen ve velmi malém rozměru.
Jaký typ propagačních materiálů zvolit?
Velmi vhodným propagačním materiálem je reklamní taška. Je dostatečně velká, aby bylo vaše logo dobře viditelné, a nevyžaduje časté praní. Vaše logo zůstane v původních barvách ještě mnoho let. A jak vyřešit požadavek, aby si vaši zákazníci nechali tašku co nejdéle a pravidelně s ní chodili nakupovat? Jednoduše! Zvolte látkové provedení! Třeba bavlněnou verzi nebo tašky z přírodní juty. Jutová taška má velkou nosnost a opravdu dlouhou životnost. Tím je zaručeno, že vaši zákazníci po tomto typu tašky sáhnou pokaždé, když se vydají na nákup. A pohybem po supermarketech, hypermarketech a ostatních obchodních centrech má možnost spatřit vaše logo velká spousta lidí. Investice do tohoto typu reklamního předmětu se vám rozhodně vyplatí!
Prospějete své firmě i životnímu prostředí
Další výhodou látkové tašky je to, že může zcela nahradit svůj plastový protějšek, přitom je mnohem šetrnější k přírodním zdrojům a její recyklace je mnohem jednodušší. Vaše společnost tak bude působit jako subjekt, který není lhostejný k prostředí, ve kterém žijeme. Takový způsob marketingové komunikace velmi prospěje vaší značce.