Máte v plánu pro své zaměstnance sehnat stejné oblečení na pracoviště? Tedy speciální dress code? Pak jim můžete pořídit oblečení, na které si můžete nechat natisknout nebo vyšít logo firmy. Máte tak možnost pořídit většinu možného oblečení od triček, polokošil, mikin, bund, vest, čepic, kšiltovek, šál až po roušky.
Samozřejmě, že oblečení s potiskem loga se může také stát skvělým reklamní předmětem. Tento reklamní potisk triček a dalšího oblečení si můžete zařídit ve speciálních obchodech i eshopech. Zde vám poradí jak nejlépe logo či jiný potisk navrhnout, kam ho umístit a se vším vám poradí.
Reklamní potisk na oblečení má tu výhodu, že je velká plocha pro potisk oproti propiskám, pastelkám či jiným drobným předmětům. Oblečení je také velmi praktické. Je velká pravděpodobnost, že ho lidé budou využívat a nosit. Díky tomu bude oblečení skvěle plnit funkci reklamního předmětu. Lidé také ocení věc, která je praktická a kterou mohou využít a nebude jim jen doma ležet.
Oblečení také nevyhodí po jednom použití, bývá vyráběné převážně z přírodního materiálu a vy tak ani kvůli reklamě nemusíte zbytečně využívat nepotřebné a plastové věci. A v dnešní době klienti, zaměstnanci i zákazníci ocení vaše ekologické smýšlení. I to vám přidá body k plusu. Udržitelnost a ekologii by měla mít v povědomí každá firma i jednotlivý člověk.
Jak už bylo zmíněné výše, tak máte velký výběr různého druhu oblečení. Na výběr máte unisex oblečení, ale i takové, které je ušité ve speciálním střihu pro muže, ženy a děti. Výběr je z různého materiálového složení, barev i střihů. Je tedy jen na vás, co si vyberete. Musíte zvážit pohodlnost, praktičnost druhu oblečení, které bude vybráno pro zaměstnance na určité pracoviště. Pro reklamní účely se hodí trička, tílka, čepice a kšiltovky. Ale můžete využít i ostatní oblečení.