Zakládáte novou obchodní firmu s mnoha kancelářskými pozicemi? Máte představu o tom, jak by kanceláře měly vypadat? Před samotnými stavebními úpravami byste si měl ujasnit, zda je výhodné mít jednu velkou místnost, která obsáhne administrativní pozice. Nebo se pustíte do oddělených místností zdmi, nebo jen příčkami.
Nepotřebují-li Vaše pracovní pozice dokonalé odhlučnění, pak postačí jen ta velká místnost, nemyslíte?
Představte si, že budete muset celou plochu oddělovat příčkami, zasazovat zárubně a dveře. Takové řešení má svá úskalí. Jednak velké finanční výdaje, ale také podstatné zmenšení prostoru. Uberete i světlo.
Daleko lepším řešením bude rozhodně zachovat světový trend administrativního úseku, kterým jsou kancelářská místa oddělena pouze nějakými nízkými příčkami. Takové ty kóje, které určitě znáte z filmů.
Vybavení Vás také nepřijde draho, takže budete mít super moderní firmu, která je víc účelová, než aby se zabývala komfortem jednotlivých zaměstnanců. I když ten jim nakonec zůstane také.
Také to má co do sebe.
1. Vy, jako šéf, máte úžasný přehled o tom, jak a kdo pracuje.
2. Jednotlivci mají podstatně blíž jeden k druhému.
3. Také ušetříte spoustu peněz za vybudování pracovního prostředí.
4. V případě potřeby sdělit svému administrativnímu úseku důležitou informaci, nemusíte je svolávat na jedno místo. Řeknete jim to hned.
5. A nakonec budou mít Vaši zaměstnanci přehled o tom, že nikdo nemá větší privilegia, než oni sami.
Samozřejmě, že některé pracovní pozice potřebují svou vlastní kancelář, ve které přijímají klienty a obchodní zástupce. Ale to jsou ojedinělé místnosti, ve kterých se také pracuje, jen trochu jiným způsobem.
Není snad tento návrh o mnoho lepší, než zastaralé klasické místnosti, kde se zaměstnanci mnohdy cítí více, než osamělí? Celý den nemusí vidět ani jednoho spolupracovníka.
Stále chceme jít s dobou. Vy tu možnost nyní máte!